Toneelvoorstelling Luludi

Op zaterdag 24 maart om 19.30uur organiseert Stichting Luludi

Zilveruitjes & Augurken

Gespeeld door stichting Griffioen “De Wijk”

Trui Alebes doet het huishouden voor haar oom, weduwnaar en campingeigenaar Jeremia Zwanepoel. Ze doet dit uit christenplicht en naastenliefde. Maar zoals blijkt, is het zeker niet zonder eigenbelang! Wanneer Jeremia erg onder de indruk lijkt te zijn van een van zijn campinggasten, de jonge en moderne Adéle Piët, ziet Trui haar plannetjes in gevaar komen. Ze roept hulp in. Ze ontdekken een geheim en bedenken een plan om de toekomst van Trui veilig te stellen. Ze krijgen hulp van Gradus die het zelf erg druk heeft met het troosten van zijn buurvrouw Hermien. Gradus wil er zelfs zijn eigen Mina wel voor opofferen met hulp van Salomon, de huis- aan huisverkoper van nylonkousen en gebreide onderbroeken.

Wij willen deze avond afsluiten met een verloting.
De opbrengst komt volledig ten goede aan stichting Luludi.

Zaal geopend om 19.00uur.

Locatie:
Verenigingsgebouw “Ammekore”
Hertenweg 2 te Nieuwdorp

Entree €4,00 incl. een bakje koffie of thee.

Reserveringen: stichtingluludi@live.nl

www.stichting-luludi.nl

icon toneelvoorstelling Luludi (64.23 KB 2012-03-22 19:06:49)