Speeltuin woensdag weer open

De speeltuin opent aanstaande woensdag 15 april haar deuren voor een nieuw seizoen. Tot aan de laatste dag van de herfstvakantie kunnen de kinderen gedurende de openingstijden weer spelen in onze eigen speeltuin.

De afgelopen maanden zijn vrijwilligers, onder aanvoering van Betsy en Piet Otte, weer druk bezig geweest om de noodzakelijke reparaties uit te voeren aan de toestellen en de ondergronden. Om een speeltuin als de onze operationeel te houden is veel werk nodig, daarom hebben we via de vrijwilligersmarkt een aantal extra klussers opgedaan. Deze mensen hebben hun vrije zaterdag opgeofferd om ons te helpen. De meeste klusjes zijn ondertussen uitgevoerd. Zodat woensdag om 13.00 de deuren open kunnen.