speeltuingebouw speeltuin de vluchtheuvel geopend

Zaterdag 7 mei is de nieuwbouw van de speeltuin officieel geopend. De opening viel samen met het 35-jarig bestaan van de speeltuin. Meer dan 200 kinderen werden gedurende de middag bezig gehouden met spelletjes en demonstraties. Tijdens de officiële opening werd Kees de Kok in het zonnetje gezet wegens zijn inspanningen voor de speeltuin gedurende de afgelopen 25-jaar.

Image

In november 2004 is middels een sponsorloop geld bijeen gespaard om het feest te kunnen realiseren. Cynthia Klaassen won de tekenwedstrijd en haar tekening is opgenomen op de wandschildering die het gebouw aan de binnenkant opsiert. De weergoden waren de kinderen gunstig gezint. De verwachte regen bleef uit en alle kinderen die aan de tekenwedstrijd en/of sponsorloop hadden meegedaan kregen na afloop van de dag een kado of snoepzakje.

Image